Trött måndag.

Suck. Snart ska jag gå och jobba, skulle egentligen vart ledig idag. Men vad gör man inte för att tjäna lite pengar?
Ska även jobba imorgon också, då skulle jag också vart ledig... Men fan pengar, det är livet :)
Imorse gick jag och Sandra och tränade, det var mycket jobbigt vill jag säga.. Har galet ont i kroppen. Typ träningsvärk. Men samtidigt var det så jävla skönt. Gick till affären och köpte lite frukost, gick även till bageriet och köpte gott bröd. Och nu är jag proppmätt!
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt liv just nu. Jag vill så jävla gärna ha en egen lägenhet nu! Men jag får nog vänta ett tag..
Åh! Jag är så himla trött, verkligen så trött! Och så snöar det ute. Det ska det ju fan inte göra... Nehe om jag ska göra mig iordning för jobbet nu.. Börjar om 25 min. Sen efter en timma så kommer Sandra, vi ska nämligen jobba tillsammans idag :)
Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0