Trött!

Jag är så himla trött! -Men gå och lägg dig då.
Ja jag har verkligen god lust att göra det, men jag har lovat Andreas att jag ska göra en gryta till honom och diska..
Idag har jag kollat på en lägenhet, beskedet kommer imorgon, men jag tror att jag inte kommer att få den. Är nästan 100 på det.
Men, ni får kanske veta imorgon.
Imorgon ska jag, Sandra och Marina gå ut på krogen :) Vet inte än vart vi ska gå.
Arg är jag nu också, tvättmaskinsfittan har förstört mina nya trosor som är tok snygga!! Hoppas att dem finns kvar i butiken. Fan! Och min tvättpåse med det är inte lika farligt, det finns ju alltid i butiken.. Nehe nu ska jag gå och diska. Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken av tvättmaskinerna??? kram

2008-03-06 @ 21:10:52
Postat av: Evelina

Sara
Jag vet inte, det var Andreas som tvättade.. Men jag är ARG!

2008-03-07 @ 13:29:14
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0