Vänt på dygnet?

Jag har ju så totalt vänt på mitt dygn nu.. Ska sätta mig och kolla på en film nu med Sandra.. Som tydligen är rätt speciell. Men det är ju också vad vi är, så den kanske passar oss :)
Mycket beror nog också på att jag tänker jävligt mycket nu också. Fan vad jag hatar att tänka.. Iaf så här, det tar på krafterna när man inte vet vart man ska bo, och vad jag ska göra med mitt liv (jobb). Har verkligen tröttnat på jobbet nu. Och det beror inte på dem som bor där.. Och inte dem som jobbar där heller, utan det är själva jobbet. Nej, Sandra suckar så jag får sluta skriva nu. Sov gott!
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

lite för spec för dig kanske...

2008-03-19 @ 19:52:44

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0