Vi är bra!

Nu har jag och Sandra tränat tre dagar i rad. Det är så jävla bra! Vi är så jävla bra! Ingen av oss var motiverade till att träna ikväll. Men fy fan va vi körde hårt. Så jävla skönt!
Väntar på att hoppa in i duschen nu, och under tiden så kollar jag på en massa klipp på youtube. Me love!
Imorgon är det en härlig torsdag. Då ska jag och Sandra ner på stan, sen ska jag jobba, och övningsköra.
Sen på kvällen så blir det nog träning! Box!!! Har inte gått på ett tag nu, har jobbat och kollat på lägenhet när det har vart. Men hoppas att det finns plats imorgon.
Nu ska jag duscha, sov så gott!
/E

"Jag önskar att du var mig nära. Så nära så jag knappt kan andas. Men dina andetag gör så att jag kan andas. Jag tror jag har fallit. Fallit för frestelsen."

Kommentarer
Postat av: sara

Värsta hurtiga juh! =) Duktig flicka! =D Träna är ju så jävla roligt när man väl tar sig i kragen! kram

2008-03-20 @ 08:13:25
URL: http://unfuturobrillante.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0