Det är lördag idag..

Sen sist då..
Jag hann till jobbet i tid, bor ju inte så långt bort. Jag sov i oppeby den natten, kollade posten skrev under kontraktet till lägenheten, postade det. Slagit in paketen som ska delas ut under denna helg. För idag är det dop i Oxelösund för Vincent. Och imorgon är det kalas för Tilde.
Jag är lite halv bakis igår. När jag kom hem från jobbet efter kl 20 igår så satt jag och Sandra och pratade lite, sen satte jag på kent, jag gick ut och rökte Sandra följde med som sällskap. Sen föreslog hon att öppna en flaska vin. Ja för fan, så vi satt på balkongen igår och drack rödvin, lyssnade på kent, rökte och bara myste bland alla ljus.
Jag åkte ut till oppeby när Sandras flaska med vin tog slut. Dumt, det hade inte behövts mera vin. Full blev jag, Sandra med tror jag. Stackare hon jobbar idag 7-20. Hoppas du mår bra vännen!!
Tror nog att rödvin inte är bra för mig.. Hoppas alla barn är snälla och tysta idag.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig het till dopet . Haha!
Vi hörs!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0