Måndag

Dopet var mycket fint, Vincent höll sig glad under hela cermonin också. Gott med smörgåstårta när man är lite halv bakis.
Kom hem vid fem kanske på eftermiddagen, gick och la mig och vila på en gång, hade en hemsk huvudvärk. Väntade på att Therese ville leka med mig. Och jag väntade genom att somna och fick bort lite av huvudvärken.
Hon kom och hämtade mig vid 21 tiden kanske, hade fortfarande lite huvudvärk men inte alls som tidigare på dagen. Malin var även med i bilen. Ja jösses jag vet inte om jag vågar berätta det här så jag skiter nog i det, vill inte se en massa sura miner.. ;)
Det slutade iaf med att när jag och TB (HAHA :P) skulle åka hem och drog över östra storgatan så fick damen syn på en pöjk, då var hon tvungen att gå ut, och jag var bara tvungen att följa med. Sagt och gjort vi åkte hem till Thereses mamma och gjorde oss iordning på ca 20 minuter sen var vi ute. Det blev birgers, och det enda som slank ner för strupen den kvällen var vatten. Men det var en mycket härlig kväll.
Somnade klockan 05 den natten/morgonen. Min mobiltelefon dog där på morgnkvisten så jag försov mig lite lätt till kalaset för Tilde. Eller jag vaknade kl 11 och kalaset skulle vara kl 13. Ringde mamma och sköt upp tiden då hon skulle komma från 11.30 till 12. Men ändå kom hon tidigare så det hann inte ätas någon frukost. Körde ut till flen, gud va skönt och kul det är att köra bil! Det gick skapligt bra, både mamma och Oliwer var hela och rena när vi kom fram. Det var mkt mysigt i flän. Älskar min familj! Trots att vi har våra små brister här och där. Dem som har träffat min familj kanske förstår.
Körde även hem också, följde med hem till mamma och åt lite mat och hängde en stund. Och det var galet tomt utan Beppe hemma hos mamma, det gjorde lite ont i magen faktiskt.
Idag så ska håret kapas och färgas men jag vet inte alls hur jag ska göra, men den blir säkert snyggt.
Nu ska jag äta lite frukost. Ha en härlig dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0