Min måndag

Denna dag än så länge har bestått av besök på kommunal så jag kan få pengar därifrån. Och arbetsförmedlingen så dem kan sluta tjata på mig. Tog en mycket härlig cykeltur hem ifrån hamnen. Solen sken då, det gör den inte nu, molnen har gömt den.
Pratade med Andreas förrut, och vi bestämmde att vi ska packa klart allt på onsdag. Usch.! Det kanske inte är så mycket kvar. Men det är jobbigt. Jobbigt att packa, men framförallt jobbigt att gå igenom allt. Dela upp allt.
Jag är så himla trött just nu, sov inte alls bra inatt. Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Flytten, pengar, jobb. Ja framtiden helt enkelt.
Det är faktiskt lite jobbigt just nu. Skulle behöva en varm hand som visade mig vägen.
Kommer det någonsin bli som förr? Eller kanske bättre till och med?
Nu ska det kokas nudlar.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0