Morgon!

Valborg igår då. För ett år sen så hade jag en vit beppemössa på huvudet och drack alldeles för många shots, så Andreas fick hämta mig mycket tidigt. Iår så jobbade jag till kl 20, duschade och spelade ps3. Fan så skönt, idag är jag trött men antagligen för att jag inte har sovit så många timmar som jag har velat. Börjar jobba 07.30.
Jobbar fram till 16 sen ska jag nog vänta på Sandra att hon ska komma hem till lägenheten ifrån London, sen drar jag ut till oppeby, måste kolla posten och hämta mina mjukisar :) Jag hoppas att dessa planer håller under dagens lopp.
Igår så satte jag ett till smycke på min kropp närmare sagt här:
 Sitter i vänstra örat, dock inte en ring. Så nu kan jag bara lyssna på musik med ett öra, men det är det värt :)
Nu ska jag dricka lite kaffe och surfa vidare. Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0