Nyklippt

Nu har jag klippt och tonat håret. Vi struntade i att ta bort det lila, kan tydligen bli så att det får en härliga orange färg. Och det vill jag inte ha.
Tog före och efter bilder så här kommer dem.
Före

Efter


Jag är nöjd, lite trisst bara att den lillafärgen är kvar. Men den känns ändå lite fräschare. Sa till Jessica (frisören) att jag snart inte kommer ha något hår kvar snart. Tänk för ett år sen så hade jag denna längd på håret
 Det är helt galet. Men så skönt att ha kort hår.
Nu ska jag plocka undan på alla mina kläder. Efter det ska jag nog gå ut och sätta mig i solen. Ha en härlig em/kväll
/E

Kommentarer
Postat av: Tess

GUUUD va du passa bra i den där frissan! Waaao!

2008-05-05 @ 16:34:06

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0