Partaj, bakfylla och dödsfall.

Har inte skrivit på ett tag nu. Det har vart lite mycket nu. Jobb och så.
Jobbade 7-21 i fredags, skulle bara jobbat till 16 men sen blev det en på jobbet som blev sjuk så jag fick gå till nio. Bra det, blir mera betalt då.
Lördagen jobbade jag till 15 sen blev det utgång med flickorna från förr ;) Det var sjukt kul. Blev lotsen trevligt trevligt. Timo var mkt bra. Hade galet skoj i lördags, tack flickor :)
Söndagen så åkte jag med Nathalie och Vincent till babyland och babyproffsen. Det var trevligt att hänga med Nathalie och Vincent, var ett tag sen. Hade en härlig bakfylla, men det gick bra :)
När jag kom hem gick jag förbi jobbet för att heja på Sandra och prata med mamma Annika. Gick hem och la mig på soffan och sov en stund. Det var mycket skönt vill jag lova. Sandra ringde efter en stund och frågade om jag ville komma till jobbet, var nämligen en boende som inte var så bra. Så.. Bakis och jävlig gick jag till jobbet. Hon somnade in lungt och stilla, var så vacker. Vila i frid.
Har jobbat sen i fredags är ledig på torsdag och ska antagligen gå på bio då med Sandra, sen på fredag är det jobb sen ut till mamma Annika :)
Nu hade jag tänkt att lägga mig. Jobbar 9-21 imorgon. Bra! För lönen denna månad söööööög !
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0