Snurr i skallen

Jag kanske skulle lägga mig och sova lite nu.? Slocknade efter att jag hade ätit mina nudlar. Är mycket trött idag. Helt slut i kroppen. Gick in och la mig brevid Sandra och sov i timmar. Kommer kunna somna nu också, inget problem alls, bara det att jag tänker så mycket. Undrar när jag får tillbaka pengarna ifrån skatten. Ska ju köpa dator då. Måste bara fixa det där med internet. Vet inte vad jag ska ha för internet än. Kanske mobilt.?
För, jag klarar mig verkligen inte utan internet. Måste ju betala räkningarna därifrån. Haha, nej nu lurar jag er lite. Det är inte därför jag inte kan vara utan internet. Sitter ju vid datorn i timmar ibland och bara surfar. Så nej, jag skulle gå under utan internet. 1 vecka och fem dagar kvar nu till flytten drar igång. Ska nog börja tidigt med flytten så man kan packa upp allt, eller det mesta på samma dag.
Jag känner mig riktigt elak mot Andreas, känns verkligen som jag tar allt i möbelväg. Men, om vi hade bott större så tror inte jag att det hade kännts som om jag hade/har gjort det.. Hoppas inte att han känner så. Att dela upp saker är inte lätt ska jag tala om för er som inte har gjort det. Fy fan!
Nu ska jag försöka sova, börjar ju jobba kl 13 imorgon så det blir ju lite sovmorgon :)
Kram!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0