Tisdag idag.

Måste göra mig iordning för jobbet. Är inte alls på jobb humör idag, hoppas på att det ändrar sig när jag kommer till jobbet. Ska jobba med sambon Sandra i två timmar idag. Och på lördag ska vi jobba ihop från kl 8 (då hon kommer till jobbet) till kl 15. Undrar hur det ska sluta.? Haha
Tack Therese för att du ringer mig och finns där när allt snurrar i skallen. Det behövs verkligen. Puss
Slocknade runt kl 01 inatt. Hoppas att det ger sig snart med att kunna somna in. Nu tänker ni säkert att det beror på att jag sov igår eftermiddag, men det gör det inte!
Nehe, om jag kanske ska fixa allt innan jobbet. Ha en bra dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0