Tisdag kväll

Jobbat kväll idag. Det gick bra, bara det att jag är så sjukt trött. Förstår inte vad det beror på.
Imorgon drar jag och mammsen iväg på kurs i tre dagar. Fackets grunder är det, hoppas på att det ska bli kul och intressant. Jag kommer säkert vara utan internet i tre dagar. Fan så jobbigt. Får nog ta och surfa lite med mobilen.
Måste packa ikväll också, är inte alls motiverad till det.
Betalade hyran idag också på lägenheten. Så nu är jag pank. Verkligen pank!! Det är inte billigt att gå på dop och barnkalas inte... Fan! Vet inte alls hur jag ska få detta att gå runt. Men det löser sig säkert.
Jag är helt förvirrad i vad det är för dag, har verkligen känns som om det skulle vara måndag idag. Mycket jobbigt. Men skönt att det är tisdag ännu en dag närmare fredag :)
Nu ska jag gå och duscha så jag kanske blir lite piggare. Kanske hörs då.. Va rädda om er.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0