Tisdag

Tisdag idag, imorgon är det onsdag, sen poff fredag! Jobbar 07.30-15 på fredag sen ner på stan för att försöka hitta ett par skor. Hatar verkligen mina fötter, om jag får barn så önskar jag att mina fötter inte kommer gå i arv .
Ska försöka komma ut till oppeby på lördag för att börja packa. Det närmar sig nu. Mitt enda bekymmer är pengarna till madrassen. Jag har pengar som jag kan använda men har inte alls någon lust för att ta av dem. Men, det kommer lösa sig. Och om en månad så sitter jag i min lilla två säkert utan internet och dator. Fy fan. Men när skattepengarna kommer tillbaka så är det bara att åka och köpa sig en laptop. Frågan är bara vart. Har kollat på elgiganten, men gillar inte alls deras utbud. Och onoff tror jag inte heller har så bra utbud. Nått tips kanske?
/E


Kommentarer
Postat av: sandra

Sno en.

2008-05-13 @ 20:22:56

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0