Jobb, fylla och packning

Jag har inte kunnat komma in på min blogg, där av torkan. Men inte mitt fel.. Men nu är jag här igen :)
Det har faktiskt inte hänt så himla mycket sen i tisdags. Jag har mest jobbat. Mycket, mycket skönt faktiskt. Men som det ser ut veckan som kommer så är det inte så mycket jobb. Tyvärr...
Det som jag kan berätta som ni kanske tycker är lite kul är väll gårdagen.
Jag, Sandra, Therese och Cilla var hemma hos Lisa och partajade lite. Eller Cilla, Lisa och jag. Sandra var nykter pga feber och hosta och Therese körde. Det tog två sekunder sen var alkoholen uppe i huvudet. Jösses, vi åkte ner på stan runt, ja... (kollar med Sandra) halv tolv. Sandra, Cilla och Lisa gick till Olle, jag och Therese drog till Birgers. Där det verkligen söööög! Inget folk alls. Inte så konstigt iofs... Men iaf. Så jag begav mig till fika, och Therese åkte hem. Mötte upp syster med sambo och alla deras vänner. Syster bjöd på en mycket god drink, om jag bara kunde komma ihåg namnet på den.. Men god. Måste kolla med syster vad den hette.
Jag gick från fika vid ett halv två kanske, mötte upp Sandra och Lisa. Sandra filmade en fin film som hon säkert kommer visa för dem på jobbet. Haha! Sandra, det får du inte göra!!!
Slocknade så fort jag kom hem, Sandra var snäll och bäddade åt mig.
Dagen idag, vaknade och mådde bra, det var iaf  vad jag trodde tills huvudet började slå. Alvedon sen slocknade jag igen. Vaknade någon timma senare gick och duscha och försökte bli människa igen. Andreas kom och hämtade mig, vi åkte ut till oxelösund för att hämta flyttkartonger hemma hos Sebastian och Nathalie.. "Hem" till oppeby för att packa. Andreas var mycket snäll och hjälpte till. Fast han är egentligen tvungen att vara med så jag inte tar saker som han vill ha. Har fortfarande saker kvar att packa, tar det nu i veckan eller nästa helg.
Imorgon är det jobb, hela dagen lång. Är inte alls sugen på det, men jag är sugen på att få pengar.
Ibland gör det faktiskt mycket ondare än vad man trott. Och saknaden kan vara större än vad man trott..
Ska försöka göra något vettigt nu.
/E

Kommentarer
Postat av: Therese(trillingsberg)

du..kan du jobba hela ösndagen på söndag istället? messa mig..0730374932..pusssis

2008-05-18 @ 14:45:00
Postat av: Adde :-P

Tyckte ja att vi gjorde bra, inte klara än men en bit på väg :)

2008-05-18 @ 22:47:02

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0