10 000 steg

Är hemma hos Elli nu, vi ska laga lite middag och självklart äta den, sen så ska jag hjälpa henne att rensa hennes garderob. Jag tycker verkligen att sånt är skit kul att gå igenom folks kläder. Elli tycker dock inte att det är så roligt, just därför så ska jag hjälpa henne med det.
Hade kaffebesök förut idag på eftermiddagen det var mycket trevligt. Känns bra faktiskt, att vi kan prata som vanligt och vanliga människor. Någon kille som faktikst kan bete sig som folk, fast han har ju inte alltid gjort det :p
Har ont i huvudet, och har haft det nästan hela dagen, det kanske beror på vädret?
Ska börja ut och gå och gå mera, för att jag har gått med i en grej på jobbet, vi ska gå hela vägen till... Ja, om jag nu kunde minnas det, men iaf, från 1 december så ska vi väll gå 10 000 steg om dagen, och med mitt jobb så kommer nog det gå ganska bra. För jag har gått säkert mer än 10 000 steg idag för jag har inte haft stegräknaren på mig hela dagen och nu så visar den9 143 steg, och jag har ju inte haft den på hela dagen idag. Så detta kommer nog bli en lätt match :)
Fick ett väldigt sött sms av en jobbarkompis nu på eftermiddagen som gjorde mig mycket glad;
Du vet att du är underbar. Vad hade vi gjort på jobbet utan dig .. Kram
Hur sött är inte det? Och det är faktiskt något som jag verkligen behöver en dag som denna, för jag har kommit på att jag måste ha vart en leksak i ett spel som ändå var ganska viktigt... Fan så hårt det känns.
Nu ska jag hjälpa "lillasyster" med maten.
Ta hand om er!
/E


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hela vägen till amsterdam möjligen? :)

2008-11-22 @ 21:57:13
URL: http://onlyrebecca.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0