Babbel om allt och ingenting.

Ligger i min sjukt sköna säng nu under täcket. Mycket härligt måste jag säga. Det är nästan storm ute. Gick hem från Michelle nu, fick hålla hårt i mitt paraply så det inte skulle flyga bort. Har hängt hos Michelle sen i eftermiddags, har vart mkt skönt. Somnade en stund på hennes soffa under hennes sköna täcke. Måste vart mkt trött för jag visste inte om jag hade sovit. Samma sak gällde Michelle. Åt en god middag där, Rebecca var också med och tugga, Jussan smarrade bara lite potatisklyftor. Tog en promenad sen och fixade antennkabel så vi kunde se idol, gick även förbi statiol och köpte lite godis, så nu är jag rå fattig. Och det är faktiskt långt kvar till den 26:e. Har ätit så mkt så man skulle ju faktiskt kunna tro att jag är gravid. Men det är jag inte...(vad jag vet iaf ;)) Måste fixa ett träningskort snart. Lisa och jag ska börja träna då :) Är ledig i helgen och det är galet skönt ska jag tala om. Har inga bestämda planer förutom på söndag då jag ska passa härliga Vincent :) Var länge sen nu han och jag hängde. Ska bli riktigt kul. Jag funderar på en massa saker och jag blir helt förvirrad på mina tankar. Det är inte bra att sätta igång och tänka. Fan så jobbigt det blir efter en stund. Dem flesta tankarna är faktiskt om dig, du gör mig lite fundersam ska du veta. Ska ha telen på tyst inatt så jag får sova länge länge imorgon, fy så skönt! Nu ska jag släcka lampan. Sov så gott! Vi hörs. /E

Kommentarer
Postat av: fanny

Kul att se dig idag! =) Å vad kul att börja träna. Tänkte jag skulle de med. De är bara de där att ta sig i kragen! hehe

2008-11-08 @ 00:21:32
URL: http://float.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0