Framtida funderingar, typ.

Har haft mycket bra dag med Nathalie och Vincent, vi gick runt på stan och glodde lite, han är ju för mysig lilla Vince.
Är hemma hos Michelle nu, fick en svart katt av Michelle förut, den var mycket god vill jag lova :)
Kom en man hit förut och sålde en bok till mig och Michelle, så man kanske kan bli lite allmänbildad.
Det är galet kallt ute ska jag säga, fy. Och halt, jag var livrädd när jag gick hit, så ska jag gå hela vägen hem sen också, oj oj oj.
Jobbar i helgen, hela helgen. Jobbar 16-21 imorgon, och 8-21 lördag och söndag. Jobbar måndag sen är jag ledig tisdag så då ska jag nog tvätta.
Var på willys idag med Nathalie och Vincent, och jag måste köpa en skurhink och mopp, och jag hittade den idag, så snygg! När jag köpt den så ska jag lägga upp en bild. Jag och Andreas ska dit och handla på onsdag :) Han är så snäll sååå.
Jag undrar hur mitt liv kommer att se ut om ett halvår ungefär, om det kommer att vara som det är nu. Att jag står kvar på exat samma plats. Jag hoppas inte det. Jag hoppas även att jag kommer vara lyckligare och gladare än vad jag är nu, och att jag har gått ner x antal kilo.
Funderar på om jag ska ha kalas eller inte, funtar nog på inte. För tror nog att det inte är någon som kommer, ska ha ett fett jävla partaj iställer kanske? ;)
Hörs!
/E

Kommentarer
Postat av: Kungen

you know I will be there ;)

e ju hemma Lucia helgen, iaf va ja räknat med!

Så tänker rå tracka dig på din födelsedag!!!!!!

Wohoo!



(o ja, jag vet att ja tar för givet att ja e bjuden om du har kalas :p )

2008-11-21 @ 17:33:53
Postat av: kungen

Meh!!!

Dags att uppdatera kanske!!!???

2008-12-04 @ 23:57:36

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0