Häng med la familja Eriksson/Signell

Sofi, jag tänker inte be om ursäkt för Linus beteende för han är ju för söt när han dansar, sen så är ju låten bra :)
Blev inget av att rensa Ellis garderob igår för hon ooorkade inte, latmask för jag skulle gjort det värsta, vika och lägga in allt igen.
Jobbade en blöjtur idag, 9-12.30. Inte så kul, för man kommer till jobbet mitt i morgon arbetet och man känner sig ivägen vart man än var. Sen gick jag hem och duscha och gjorde mig iordning för att sedan möta upp Nathalie och Vincent. Vi tog en promenad ut till gumsbacken, då började det snöa ordentligt. Trisst bara att snön inte får ligga kvar.
Följde med dem hem då jag är ledig imorgon, så nu sitter jag i deras nya soffa och slappar :)
Planerna för imorgon är, noll. Men vi kommer säkert hitta på något skoj.
Ikväll är det grey's som är så sjuuukt bra!
Igår så fick jag gravidmage när jag hade ätit hemma hos Elli, bild finns att hitta på facebook. Helt galet, mina jobbarkompisar undrade om jag hade fått barnet igår kväll med tanke på att jag var "smal" idag.
Nu är det room service! Vi hörs, ta hand om er!
/E


Kommentarer
Postat av: Kungen

du har visst planer imorrn..

Du måste ringa mig ;)

puss

2008-11-20 @ 02:53:51
Postat av: sofi

Haha det är lungt, han kan gå på krogen med dig sen så blir han coolast i stan ;)

2008-11-20 @ 08:02:05
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0