Ny vecka, nya tag.

Nu vet jag varför jag inte mobilbloggar så ofta, för det tar sån jävla tid att komma in på sidan. Iaf... Det är en ny vecka, och jag ska ta nya tag och försöka satsa järnet, både hemma och på jobbet. Ska även försöka må bra, grymt bra. För det vill jag göra... Må sjukt bra. För nu är jag lite ego och känner att jag måste må bra. Det är inte det att jag mår dåligt, utan jag vill må bättre :) Jobbar alla dagar förutom torsdag denna vecka. Och det är bra, för då blir det lite mer klirr i kassan i december. Varför får man lönen efter jul? Jag tänker ganska mkt ibland, eller typ jämnt (tro det eller ej :p). Och det börjar bli lite jobbigt nu, så mina underbara vänner är min psykolog nu, eller jag har flera psykologer och jag är verkligen tacksam att ni orkar lyssna på alla mina jävla tankar. Men jag tror faktiskt att jag måste sluta belasta mina vänner och kanske gå till en riktig psykolog eller liknande, men... Det skrämmer mig, att sitta och prata med en helt främmande människa om mitt liv. Och hur ska man kunna hitta någon som passar mig? Jag tycker att detta är skit svårt. Men men. Deppigt detta inlägg blev, var inte alls med meningen. Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och försöka att sova gott. Jobbar förmiddag imorgon, tok skönt. Ska träffa Mailen efter jobbet, ska bli kul för vi har inte setts på väldigt länge nu. Ta hand om varandra... /E

Kommentarer
Postat av: sara

Tjenare tjejen, allt bra med dig?!

2008-11-17 @ 23:10:00
URL: http://sarahphoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Riktiga vänner orkar lyssna..!!

2008-11-17 @ 23:48:57

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0