Sen sist typ...

Det var nu ett tag sen som jag skrev här, det beror på att det inte är så kul att mobilblogga.
Är hemma hos Michelle just nu, har slappat hos henne hela dagen nästan. Vi tog en promenad ut till påljungshage i regnet, inte så härligt. Men det var skönt att röra på sig. Jag shoppade inget med tanke på att plånboken fortfarande är tom, och det kommer den att vara till den 26:e.
Mamma Annika har farit iväg till tahiland och kommer att vara borta från detta land i en hel månad. Och ja, jag är väldigt avis på henne. År 2009 så ska jag sätta mig på ett plan för första gången i hela mitt liv och fly till solen. Ja, någon gång ska det ske så varför inte då? :)
Denna helg har vart ganska skoj. I fredags så var jag och Michelle på hockey, första halvkek satt vi på den kalla läktaren, sen satt vi på lite varmare stolar och drack öl och kollade på hockeyn, det var härligt.
Jag blev lite glad, tror även att Michelle blev det, så vi gick till statiol för att inhandla lite redbull, för det är förbaskat gott med jäger.
Polisen kom samtidigt som oss till statiol, så säger en kvinnligpolis;

Miss Polis: Hej, är det lungt eller?
E: Ja absolut, själv då?
Miss Polis: Jo tack, hur är det med Sebastian då?
E: Eh, jo då det är bra med honom, och vem är du?
Miss polis: Jag är Linda, gick i samma klass som honom.

Sprang hem till Michelle efter shoppingen på statiol då det var en människa som inte kunde gå på toaletten på statiol (och det var inte jag.)
Ja, sen blev det lite jäger & redbull, sen så hamnade jag i ett garage och drack en cider sen var det klart för Evelina. Hem och sova :)
Låg och sov nästan hela lördagen, gick väll upp ur sängen runt kl 14, duschade och blev människa igen för att sen gå på middag på OT. Trevligt och gott var det, kvällen avslutades på puben, det var väll så där.
Idag har det bara slappats, så som det ska göras på söndagar.

Jag förstår inte riktigt hur du tänker, för jag är ingen jävla synsk person som kan förstå hur och vad du tänker, man måste faktiskt tala om saker och ting. Fan så jobbigt...

Mannen i ens liv kommer när han kommer, man ska inte jaga efter honom...
För er som vet så är det arbetsstopp för vikarier i komunen som min framtid har vart jävligt ovis. Men jag har fått jobb nu (på schema) till den 9/12. Sen får jag/vi ser hur det blir för det är sjukskrivningar på mitt jobb, och någon måste ju gå för den personen, och jag är ju bäst så varför skulle dem inte ta mig :P Känns iaf jävligt skönt!
Ska kanske vara lite social nu, försöka iaf, sen ska jag väll försöka traska hemmåt någon gång.
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0