3/12 då smäller det :)

Nu är jag nyklippt. Har bestämt mig att jag ska spara så jag får lite längd på håret, inte långt, utan längd. Ska se hur det blir, kul att prova något nytt. Tack så mycket Jessica, för du förstår faktiskt hur jag menar att jag vill ha mitt hår, även fast jag kan vara lite flummig ibland med mina beskrivningar.
Ska gå till jobbet om en stund, är inte så sugen på att jobba, men det är bra, för pengar behöver jag. Upp imorgon tidigt, börjar kl 07. Känns så onödigt att gå hem ifrån jobbet då när man slutar kl 21. Men, det blir att sova en timma längre, för ni har väll inte glömmt att klockan ska ställas om inatt? En timma bakåt.
Jag längtar så tills skivan kommer, 3 december, då jävlar!
 
Me like me like.
Nehe jag kanske ska försöka få ner något i magen...? Satsumas blir det nog :)
Ha det bra!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0