Äntligen!



Lars Winnerbäck - Kom änglar, så galet bra så man nästan kan börja gråta.

Imorgon är jag ledig, har lite små saker planerade. Jag är en upptagen dam. Inte alla jag hinner umgås med känner jag. Men så är det att vara min vän. Tack mina vänner att ni orkar stå ut med mig!
På lördag ska jag äntligen klippa mig!!! Såå sjukt skönt! Och så välbehövligt det är galet långt nu. Kort för er men långt för mig. Tack miss J :)
Jag äter inte middag lika ofta längre. Men middagen är väll inte en så viktig måltid. Eller?
Jag har tänt en massa ljus i lägenheten nu och lyssnar på Winnerbäck, lovely
Tycker om min lägenhet, men hallen usch, den måste målas om innan detta året är slut.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0