Barnvakt

Ja igår så fick jag sitta i den underbara massagestolen. Bokade två pass så jag satt i en timma. Men det var ingen som hade bokat den igår, bara jag. Det var så fantastiskt skönt! Ska ta och boka upp den nu i veckan också.
Jag är barnvakt åt en hp nu i 17 dagar, då Michelle åker till thailand. Hoppas att du kommer ha det så sjukt bra och skönt där damen!
Så imorgon så ska jag fixa ett mobilt bredband. För jag kopplas ner nästan hela tiden på det jag är uppkopplat på nu. Måste ta och fixa mig en dator. För ack så skönt det är. Vet bara inte vad man ska köpa för någon. Gillar den här faktiskt som Michelle har. Men jag har ju sagt väldigt länge nu att jag ska skaffa mig en dator, så den som lever får se när jag införskaffar en.
Idag så har jag sovit galet länge, mobilen la av någon gång inatt/imorse då jag lyssnade på musik, jag vacknade kl 14:55 och fick en chock trodde att någon skämtade med mig, för jag hade inte ens vaknat till en endaste gång. Jag tror nog att jag var väldigt trött. Men jag sov ju också bara 3.5 timmar natten till lördag. Så inatt tog jag igen det genom att sova i ca 14 timmar.
Ska åka till oxelösund imorgon och hälsa på familjen Eriksson/Signell. Var ett tag sen jag var där, så nu är det dags igen. Har ju även köpt presenter till mina små syskonbarn.
Håller på och tvättar idag, tror nog att våran tvättstuga har dem segaste tvättmaskinerna ever!
Jag vet att jag kommer somna mycket gott och skönt ikväll, har bäddat rent i sängen och då brukar man sov gott. Ska ta en fet dusch sen senare. Och med fet dusch menas det att jag ska stå där länge länge...
Nu ska jag gå till coop och köpa satsumas... Gott gott, det älskar jag med hösten då dem kommer till butikerna. Hörs!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0