Byta jobb kanske.?

Usch fy och blä! Jag insåg nu precis när jag hade betalat mina räkningar att jag måste skaffa mig ett nytt jobb. Så det får bli att besöka arbetsförmedlingen nästa vecka någon gång. Men jag vill inte! Jag trivs bra på mitt jobb, älskar mina arbetskamrater, och dem boende som vi har nu är helt underbara.
Så varför byta jobb då? För att lönen som jag fick nu var verkligen kass!
Om jag hade lagt mina kort rätt förra månaden så skulle jag inte sitta här och klaga, men jag är inte så smart!
Jag ska jobba nu i helgen, på söndag ska jag fira mamma, hon fyller år imorgon men då ska jag klippa och färga håret på min lediga tid. Så fira mamma på söndag och kanske göra lite andra saker.
Ligger kvar i sängen, men ska strax gå upp och duscha och äta lite frukost.
Igår åkte Elli till tahiland. Hoppas att hon får det mkt bra där, det är hon värd. Snart kommer Michelle hem ifrån thailand, hon kommer vara galet brun det är jag säker på. Då kommer jag försvinna lite lätt härifrån, blir mest mobilbloggande då.
Om jag inte går till banken och fixar och trixar och köper en lite dator. Jag får se hur jag gör.
Jag har sagt upp mitt mobilabredband som jag har hos telenor, för det söööög så hårt! Men jag måste ju ha ett sen, och det blir nog hos tele2.
Ta mig i dina armar och fly med mig från verkligheten en kort sekund. Eller länge... Bara kom och ta mig i dina armar, få mig att sväva, le, älska och må bra.
Nej dags att gå upp nu kanske?
/E

Det är något nytt och jag gillar det :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äsch Älvelina!

Säg upp dig helt o flytta till malmö!

Nära till Köpenhamn ju! ;)

2008-10-25 @ 00:29:34
Postat av: Evelina

Haha, ja det skulle väll vara därför, och att du bor där. Nej om jag ska flytta så blir det till våran kära huvudstad! :)

2008-10-25 @ 14:49:43
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0