Byta yrke

Jag vill byta yrke. Det kände jag förut idag på jobbet när jag stod och städade. Vad är det för framtid jag har att hämta på det där jobbet? Men, jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med. Imorgon ska jag följa med Michelle till läkaren. Det ser jag faktiskt fram emot. Mobil bloggar nu faktiskt, det går väll så där känner jag skönare att skriva inlägg på datorn faktiskt. Jobba imorgon också, 9-12.30 hur löjlig tid är inte det? Fast det är bra för jag har faktiskt ganska mkt uppdrag som jag ska på imorgon, bland annat läkaren med Michelle. Nehe nu ska jag lägga ner det här. Ska läsa boken nu den är mycket bra, så dumt en bok jag rekomenderar! Peace out /E

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men jag vet vad du kan bli!:) Kör på bara så jobbar vi ihop sen!;) Puss puss

2008-10-10 @ 20:03:53

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0