Dags att klippa sig

Inatt har jag sovit bra. Men jag kunde kanske ha sovit lite bättre. Men den tiden kommer hoppas jag.
Har druckit lite kaffe och ätit en liten frukost. Ska snart gå iväg och klippa mig, och kanske färga. Ska bli mycket skönt. Fast jag vet att vissa tycker att jag inte ska klippa mig. Men jag gör det iaf, för jag vill det! :)
Det gick mycket bra på jobbet igår kväll. Hoppas på att det kommer gå lika bra ikväll. Men det tror jag nog, det är ju jag och Anna ikväll.
Idag fyller mammsen, men ska fira henne imorgon, fast jag vet att hon inte tycker om att bli firad. Men det skiter jag i :)
Jag skrev i några inlägg sen att jag var förälskad, men det är i en radioröst, så ni behöver inte vara oroliga. Min man kommer till mig inom sinom tid ;) Hehe.
Nehe, nu ska jag fixa det sista sen ska jag gå. Kommer slänga upp en bild på den nya frissan sen. Ha en lovely dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0