Datafunderingar.

Så nu har jag fixat ett mobiltbredband. Funderar på att faktiskt köpa en dator för mina fondpengar. För det är väll åndå ett bra köp? En bra sak att lägga pengarna på. Eller? Är lite tveksam faktiskt så om jag kunde få lite feedback så skulle jag bli glad :)
Är i oxelösund just nu hemma hos bror Sebastian, Nathalie, Neliah och Vincent.
Ska nog åka hem om en stund och lägga mig i min säng och äta en massa satsumas och bara surfa och kolla en massa skit. Kanske kolla på lite grey´s avsnitt. Kollade på sex and the city filmen igår, den är ju så galet bra! Fast det blir ju lite mera action att se den på bio, fast igår kom tårarna det gjorde dem inte på bion då höll jag tillbaka dem.
Sov riktigt gott inatt, det är helt underbart med en nybäddad säng.
Nu ska jag vara lite social för jag är ju faktiskt lite osocial när jag sitter här, för detta kan jag ju göra hemma!
Tjing!
/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart du ska köpa en dator de är ju inte så jättedyra nu förtiden.



Jag skulle inte kunna leva utan dator, den är nyckeln till mitt sociala liv, min shopping, min ekonomi, mitt jobb osv.

...Shit, nu när jag skriver det inser jag att jag kanske skulle ta en datapaus.. Beroende? NEEEEH!



Krampåre och lycka till med datorköpet!

2008-10-14 @ 19:37:02

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0