Eskilstuna 2008.07.12

God morgon!? Eller, nej jag har faktiskt vart vaken ett tag. Idag är jag ledig, och har inte några planer alls, ska kanske träffa Rebecca sen. Kanske, kanske byta sängkläder, jag har inte riktigt bestämt mig än, men så blir det nog. Och, ja kanske, haha, jag har en massa kanske planer för idag märker jag nu, iaf, jag ska kanske gå på bio med Marina ikväll det skulle vara mycket trevligt.
Jag var vaken ganska länge inatt, lyssnade på håkan och kent. Fy... Jag tackar dig syster Marlene, för att du tog med mig på konserten i eskilstuna, det var det absolut mäkitigaste jag gjort, studenten också.
Detta är mannen i den vita hatten, dem avslutar med denna låt, jag står mkt längre fram än vad den personen som filmar gör, och jag badar i konfettin sen. Tack du som har filmat hela denna fantastiska låt! Och kent, ni är magiska.
Låten är så himla speciell. På alla sätt och vis, älska.
Det ser ut som att det är en ganska fin dag idag faktiskt, så jag ska nog ta och gå upp ur sängen nu för att få se lite av det fina vädret :)
Ha en underbar dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0