Fet

Jag ska snart gå och vara tjock med Michelle och Rebecca. Väntar bara på att musiken från min gammla mobil ska laddas över till den nya som jag har. Det känns mycket bra vill jag säga att jag har en ny mobajl.
Mamma skickade nyss ett sms och frågade vad som stod på önskelistan i år, så jag kan skriva det här också :)
Bidrag till en resa och en laptop
Sängkläder
Micro
Presentkort på ikea.

Min lista var faktiskt väldigt kort i år :)
Och det gör inget om jag inte får något på listan med det skulle vara nice ;)

Såg att Arne har stulit rosor i en persons  trädgård, så kan man faktiskt inte hålla på! Han om någon kan väll för fasiken köpa rosor.

/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0