Fredag hela dagen lång

Ligger i min härliga soffa för omväxling, och dricker en kopp kaffe och lyssnar på the voice. Ska snart diska lite, för det är inte mycket disk med tanke på att jag var duktig och diskade igår :)
Bädda sängen ska jag göra också. Jag vet inte alls hur jag har sovit inatt, det ena täcket låg nämligen nere vid fötterna  helt ihoprullat. Jisses, tur att jag sover ensam med min kille. Det är mitt längsta förhållande, vi träffades för många många år sedan uppe i dalarna en sommar. Sen dess har det vart han och jag. Och min bliviande man får faktiskt ha förståelse för honom, för honom kommer jag nog aldrig att lämna. :)
Börjar jobba kl 16 idag. Funderar på om man ska hitta på något efter jobbet, eller om det blir duschen sen sängen. Får se vad kvällen har att utge. Michelle kommer ju hem ikväll och hon vill säkerligen ha tillbaka sin underbara.
Fan så tomt det faktiskt kommer att bli, och jag kommer att vara utanför världen ännu en gång. Men du är såå välkommen hem Michelle!
Så, ni kommer som sagt inte höra lika mycket ifrån mig. Men det kan ju inte vara så många som läser denna med tanke på att det bara är en endaste person som kommenterar inläggen flititgt :)
Tänk om du är lycklig nu fast du inte vet om det.
Jag längtar tills vi ses igen, hoppas att det blir snart faktiskt! Hoppas också att du längtar.
Undrar när snön kommer hit, och hur länge den kommer ligga kvar. Fan, jag måste köpa mig ett par vinterskor. Kanske blir ett par uggs, för jag gillar dem verkligen, mkt snygga!
Nehepp dags att fixa diskvatten och sen bädda sängen, ha en underbar dag! Vi hörs väll när vi hörs ;)
/E

Kommentarer
Postat av: fanny

kör på uggs! Har ett par och dom är sååå sköna! som att gå i tofflor! ;)

2008-11-01 @ 13:26:42
URL: http://float.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0