Grannlandet

Det gick bra att jobba, och jag slapp stressa, skönt! Imorgon ska jag jobba på min "hem" avdelning, avdelningen som jag började min karriär på. Jag är faktiskt lite orolig för jag har inte jobbat där sen säkert 1½ månad tillbaka, och mycket händer på den tiden. Vi har fått en ny dam, då min älskade älskade dam gick bort i början av september. Må hon vila i frid. Det gör fortfarande ont faktiskt. Hon var/är mycket speciell för mig. Kommer nog aldrig aldrig glömma henne. Hon var för speciell. Hon var nog speciell för alla men mycket speciell för mig! Nåja..
Men, jag jobbar med den bästaste Anna imorgon så det kommer att gå bra. Dessutom så jobbar jag bara till kl 12.
Sen har jag en dejt med Sandra, henne har jag inte träffat på länge nu. Det ska bli kul. Hon ska dessutom jobba för mig på fredag för på fredag så drar jag till Norge!!! Stannar där tills på söndag. Det ska bli kul. Åker med Therese, hon är hemma nu. Hennes mamma följer med så jag åker med henne hem till Sverige igen. Det ska som sagt verkligen bli super duper kul, att få se hur min vän har det i grannlandet. Kommer säkert bli ännu mera sugen på att byta jobb.
Nej jag ska gå och lägga mig nu så jag får en liten skönhetssömn. Kanske får se min förälskelse imorgon ;)
Sov sött! Puss
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0