ikea?

Somnade vid 01-01.30 där omkring. Sov till klockan nio men bestämmde mig för att sova lite till. Vaknade inatt någon gång med ett ryck, för att kolla om det  var någon i sängen, för det känndes som det. Min kropp var inställd på det, eller ja, vet inte riktigt hur jag ska förklara konstigt känndes det iaf. Men jag somnade om ganska fort.
Annika ringde och väckte mig vid halv elva, pratade lite strunt med henne, hon var på jobbet och hade kul.
Det som händer idag är att jag ska jobba klockan 16. Vad som sker innan dess vet jag absolut inte. Kanske kanske kanske ska ta och damma idag, för det blev verkligen inte av igår.
Snart är det lön igen :) Men denna lön kommer inte vara lika nice som den förra. Funtar på att kanske dra till ikea med Andreas. Vill nämligen köpa nytt soffbord, tvbänk, matta och lite annat smått och gått, men mest till vardagsrummet.
Nya krukor kanske jag också ska ta och köpa till mina stora växter så dem kan bli ännu större :)
Enligt min vän Rebecca så är jag ett plåtluder, och jag kan faktiskt hålla med henne om det. Fräscha bilar är riktigt hett allså. Eller hett, fel ord men nice. Och dem behöver inte alls ha mycket styling. Om/när jag skaffar mig det där jädra körkortet så vill jag så gärna ha en nice bil typ som denna,
 En söt liten peugeot 206. Lite stylad bara. Men först så kanske jag borde ta körkortet :)
Nu ska jag försöka göra något vettigt. Ha en underbar dag!
/E


Kommentarer
Postat av: Adde

Den bilen vill jag provköra isf ;)

2008-10-20 @ 16:28:28

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0