Jävligt arg!!!

Jag är riktigt arg!! Vi har en massagestol på jobbet. Den har dessutom vart borta i några månader. Men nu är den tillbaka, och idag jobbar jag 8-21 så jag hade tänkt att sitta och njuta i stolen på min rast. Men nu är det någon annan person som har bokat stolen från kl 12-15.30. En hel JÄVLA eftermiddag. Hur snällt är det mot alla andra som jobbar på detta jobb och som vill njuta en stund.? Dessutom är det nog inte så bra för kroppen att sitta i en massagestol i 3.5 timmar. Ja dessutom har jag inte sovit så bra inatt. Men jag har nu bokat stolen imorgon då jag jobbar 7-20. Men bara ett pass! Så nu ligger jag i personal rummet på en av sofforna. Varför går jag inte hem då? Nej för att då blir jag så jäkla stressad. Nu ska jag försöka sova en stund. Hmmf, jag kommer vara sur för det här länge. Ska ta upp detta med chefen faktiskt! Dessutom så gick min tummnagel sönder förut då jag skulle vara snäll och backa åt dem gamla. Ingen bra dag idag. Vi hörs! /E

Kommentarer
Postat av: fanny

Dålig stil!! Stå på dig gumman! =)

2008-10-12 @ 22:09:18
URL: http://float.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0