Kärlek


Snälla gör det, touch me, så som bara du kan.

Ja jag lägger bara upp en massa videos jag vet, men ni behöver inte läsa min blogg om ni inte vill! :)
Jag har ont i min rygg ont ont ont. Jag har fått massage på axlarna idag av Jessica på jobbet, tack! Sen efter jobbet så satt jag i massagestolen och masserade ben, rumpa och rygg. Så skönt och avslappnande, och behövligt!
Jag är sjukt sugen på jäger & redbull! Riktigt sugen, för det är galet gott! Så när det ska till och partajas igen så är det de som gäller :)
Jobb hela veckan lång, ledig tisdag sen kör jag alla andra dagar. Men det är faktiskt mycket skönt ska ni veta, så jag klagar absolut inte!
Sen är det lite dött faktiskt på jobbfronten, och det känns aboslut inte bra! Vi ska få en ny chef också, det känns inte heller bra för jag gillar min chef. Jag har börjat kunna vara mig själv med henne nu.
Jag hade mina fantastiska stövlar på mig förut när jag var iväg en sväng, har inte haft dem sen skandalkvällen, dem är ju helt fantastiska, så dem ska sättas på imorgon när jag knatar iväg till jobbet kl 06:30 :)
Jag har märkt att det är många som är kära i kärleken, och jag har insett att det måste ju vara så sjukt jobbigt att vara det. För jag tror att man inte riktigt kan bli kär och älska någon på riktigt då. Visst, jag kan förstå till en viss del för att vara kär är helt underbart, man får ett speciellt rus i kroppen och man är så glad. Men att vara kär i kärleken, får man det ruset då? När man är kär, så känns det... Nej det går inte att beskriva för det är en underbar känsla. Och nej, jag är inte den som är kär i kärleken. Inte vad jag vet iaf ;)
Nepp, nu ska jag lägga mig ner i min stora sköna säng och lyssna på underbar musik.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0