Låt mig få komma nära dig

Allting stannar upp när jag ser dig
hjärtat bulltar fort
, jag vill ju vara med dig
Kom och ta min hand
men nångting hindrar dig
vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig
men du förvirrat ler
det här är ingen lek
jag är också rädd, rädd att göra fel
Låt mig få komma nära dig

Om du inte känner mig nu
så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig nej
Om du inte känner mig nu
så kommer du aldrig aldrig aldrig lära känna mig nej

Nathalie och Vincent kommer strax, blir en härlig söndagsfika på stan. Ska nog köpa hårfärg också det behövs nu ännu en gång.
Vackert väder har vi ju också, denna underbara söndag! Peace.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0