Lördag, boda borg

Idag är det boda borg som gäller och jag är sjukt trött! Det blev lungt igår men ändå sjukt sent. Jag var hemma hos Michelle ganska sent, kom hem och skulle sova så ringde Ellinor som gick hem från krogen själv! Och det gör man inte så jag gick och mötte henne sen sov damen hos mig. Somnade kanske runt hmm, tre halv fyra kanske. Sen vaknade man vid kl 10 igen... Så, jag är inte så super duper pigg idag.
Men jag ska nog sova länge imorgon.
Har inga planer för kvällen, men något kul finns det säkert att hitta på.
Hemresan från sthlm gick bra, trots att jag hade en sån sjukt tung ikea bag. Men jag träffade en härlig vän som hjälpte mig mer än gärna.. Tack!
Nej nu ska jag gå hem för att förbereda mig för boda borg...
Vi hörs när jag kommer till en dator igen. Tjing!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0