Så dumt!

Andas Evelina andas.. Jag skrev för ungerfär 25 minuter sen ett inlägg, sen fuckade internet ur, sen när jag skulle publicera det så hängde sig internet igen. Så jag försöker ännu en gång..
Fan! Ja det är fan, skit och jävligt tråkigt. Jag har läst ut boken, texten tog slut. Jag har haft ett uppehåll ifrån den i några dagar nu för att dra ut på detta, men nu ikväll så hände det, jag läste ut boken, så dumt! Tack Mia för en fantastisk bok, tack för att du delade med dig om ditt liv. Tack!
Läs den och köp den!



Jag tror nog inte att jag kommer att behålla detta internet, för jag vill ha ett som fungera 24/7. Ja ni förstår, hela tiden spelar ingen roll vad klockan är på dygnet, vill jag kolla nätet så ska jag kunna göra det smärtfritt utan att nästan bli tokig.
Nu ska jag sova, jobba imorgon 07:30 står jag redo med jobbarkläderna på!
Sweet dreams...
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0