Städning, jobb och lite annat skit.

Imorgon så kommer Michellangelo hem, då är det bye bye to denna underbara hp. Så, jag ska ta och köpa mig en dator innan detta år är slut :) Och du är sååå välkommen hem Michelle! Fast du kommer vara tokbrun!
Idag så försov jag mig, mindre roligt. Måste ha stängt av klockan för jag har svart på ett sms 05:43. Sen så slocknade jag säkert på en gång. Det tar faktiskt lite på kroppen att jobba 12 dagar på 14. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag klagar fan inte! Det är skönt att ha jobb nu, för sen så vet jag absolut inte hur det kommer att bli, pga det jädra arbetsstoppet som blir nu den 1 november.
Men, vi hann med precis allt som vi ska göra på morgonen, utan att stressa, kom inte så sent, 20-25 minuter sen var jag. Det är det värsta med att jobba med människor, för man vet att man sätter dem i klistret när man är sen eller sjuk.
Har damsugit lite och bytt sängkläder och plockat lite, så nu ser det helt okej ut här hemma hos mig, ska diska lite om en stund.
Jobbar hela helgen som kommer, med Mamma Annika :) Lovely! Fast jag är lite less att jag inte jobbar dem tiderna jag jobbade förra helgen denna helg, för då kunde jag haft det lite trevligt...
Lovade ju er bilder på den nya frillan så varsågoda, tagna i tisdags är dessa;

Ska ju försöka spara lite längd på det, men jag får se hur det går med det :)
Nehepp jag kanske ska ta tag i disken. Ska gå till affären sen också och handla lite till mig och en boende på jobbet, fy vilken underbar personal jag är! ;)
Ha det underbart!
/E


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du e den underbaraste personalen typ ever!!

O såååå fin i håret! Men de har ja ju redan sagt.. :)

Tror bestämt att de finns en liten Sandra i dig..! Men passa dig, för rätt som de e är du väl inne på personal toan pga bakfylla.. Klassiker..

2008-10-30 @ 23:22:32
Postat av: fanny

Jätte snygg i håret! =)

2008-10-31 @ 12:09:55
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack Sandra, du är ju fantastisk :)

Haha, nej jag tänker absolut inte ligga inne på personaltoaletten!

2008-10-31 @ 13:09:26
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0