Bra dag

Åh jösses!
Dagen började mycket bra, syster överraskade mig genom att ge mig en massage, aj aj och oh så skönt. Mycket dåliga axlar har jag kännde jag när hon höll på. Sen var det ansiktsbehandling som stod på schemmat, fy bubblan så underbart. Var så nära på att somna när masken låg på. Var inne i det här nästan sover dröm stadiet, ni vet vilket va? Drömmer då att jag halkar så jag hoppar ju till så jag vaknar. Det måste sett mycket roligt ut.
Efter den helt underbara behandlingen så åt jag lunch. Sen så! Satte jag mig på den blåa linjen ut till sumpan, satte mig på pendeln ut till barkaby sen på en buss som tog mig till barkaby shopping (typ) först så gick jag till ikea, dum som jag var känner jag nu i efterhand. Shoppade lite där och kollade på saker som ska inhandlas när jag tvingar med någon till ikea med bil :) Då ska jag handla nytt soffbord, ny tvbänk och ny matta till vardagsrummet, även en lampa ska köpas till vardagsrummet. Efter ikea så gick jag till outletten (stavning) men jag var arg och trött, för det regnade och jag hade papperspåsarna från ikea. Jag gick in på björn borg, där införskaffades nya underkläder, sen nike in och vände, puma hade verkligen ingen ork att kolla där, så då kollade jag hemtex lite fort, lindex, inter sport, sen gav jag upp och ringde Ia för att kolla vilken buss som jag skulle ta från barkaby och hem.
Så nu är jag hemma hos syster och Ia. Har duschat och fixat lite med packningen, och just nu håller jag på och dör helt trött. Och har mycket ont i armar, axlar och fötter.
Kom fram till en sak när jag åkte bussen från barkaby till hässelby att man behöver inte gå på grönan när man är i sthlm, om man gillar att åka berg och dalbana. Det är bara att sätta sig på en buss med mycket folk och en helt galen busschaufför, sen har du en berg och dalbana.
Nu ska jag kolla runt lite on the internet sen ska jag föreslå en mycket god middag som Mailen gjorde till mig för ett tag sen, hoppas att den uppskattas i hushållet :)
Ha det så bra!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0