Shopping och trötthet

Är på salongen just nu, har precis druckit en god latte som italienarna på andra sidan gatan har gjort. Dem är fantastiska.
Har vart i vällingby och handlat lite, inget speciellt så bara lite strunt som alltid är lika kul att handla.
Jag är fortfarande mycket trött så jag ska nog lägga mig i massagerummet och vila och läsa en bok som kom till mina händer igår, Mia Törnblom - Så dumt!
Jag började läsa den på tunnelbanan förut så jag har inte kommit så långt, men jag är säker på att den är skit bra!
Köpte en nya schal btw, inte samma som den som är borta utan den här är större och faktiskt lite finare eller snyggare. Syster kommer köpa en likadan, så den är snygg :)
Köpte även en t-shirt på lindex idag som stödjer bröstcancern, skit cool, köp den! Den gör gott!
Har inte ätit någon lunch än och jag känner faktiskt inte behovet av det än. Ska nog dela en sallad med syster sen. För hon behöver äta, hon har hoppat över att äta, eller hon har inte hunnit, och det är inte bra. Då är lillasyster där och tjatar som en mamma, men det kan hon behöva :)
Mamma är btw i polen och kollar på koncentrationslägrena med facket, hon åkte förra fredagen och kommer hem imorgon. Det ska bli kul att höra hur hon har haft det. Och jag vet att hon har vart i ett trevligt sällskap så jag hoppas att hon har haft det bra! För det förtjänar mammi.
Nej jag ska kissa nu sen slänga mig in i massagerummet och läsa boken. Ha det bra!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0