Lite skit.

Det var skit kul igår, jobbigt men roligt. Jag förstörde dock en av naglarna. Så arg vi har gjort världens grejer slängt i rep och saker, sen pajar nagel fan genom att jag trycker på en jävla knapp! Inte alls roligt.
Inatt har det ringt på min telefon i en hel jävla timma. Svarar man inte första gången så svarar man antagligen inte den sextonde heller. Det var samma person som ringde från kl 02-03, jösses.
Elli ringde mig kl 05 imorse också, så hon sov hemma hos mig inatt med. Ja det är tur att hon har mig den där lilla tjejen.
Sitter hemma hos henne just nu, hon lyckades nämligen slå in sin pin kod fel 3 gånger imorse så hon har då spärrat sitt kort. Och pappret som puk koden ligger är antagligen i den nya lägenhetens källare och dit har hon inte någon nyckel. Så damen har ju lite panik. Men det ordnar ju sig på ett eller annat sätt...
Fast skulle det vart jag så hade jag vart galen.. Jag vet inte ens vart jag har min puk kod. Kanske ska leta reda på det pappret.
Jag har ännu inte ätit någon frukost. Så det blir väll att hoppa på lunchen på en gång.
Kvällen igår var mycket lugn, jag och Michelle var och åt på rohodos (stavning) sen hyrde vi film, den var väll så där om jag säger så.. Men det var trevligt.
Börjar jobba igen på tisdag, är inte så värst sugen på det om jag ska vara ärlig. Men va fan, hur ofta är man sugen på att gå till jobbet?
Ska ta en kopp kaffe nu faktiskt. Inte så bra för en tom mage, men va fan!
/E


Kommentarer
Postat av: fanny

Bli medlem på gratiskläder och vinn presentkort att shoppa loss för. =)



Gå in på länken och bli medlem idag!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=28041

2008-10-05 @ 20:07:52
URL: http://float.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0