Sweet dreams.

Glömde ju faktiskt skriva att jag har drömt en helt fantastisk dröm inatt. Oh jösses! Men som vanligt när man kommer på att man har drömt så är det vissa saker som bara flyter runt i huvudet. Men ändå så minns man det så väl, men man kan inte förklara för någon vad som hände eller vad som sas. Det är lustigt med denna dröm, för det är inte första gången som jag drömmer om detta.
Det var faktiskt helt fantastiskt och så verkligt, men jag vet att det säkert inte kommer att hända. Never ever.
Det värsta är ändå att man minns det så väl fast ändå inte, det är lite suddigt, ungerfär som att man har vart onykter.
Jag minns att det köptes in ca fem öl, kommer ihåg namnet på ölen men ändå inte. Men ölen dracks aldrig upp dem köptes bara för att tror jag. Det var mäktigt så mäktigt.
Whit all love...
/E

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Nu blir man ju nyfiken :)

2008-10-05 @ 19:02:40
URL: http://mychelle.blogg.se/
Postat av: Marlene

men det kan ju inte vara hela drömmen? man kan inte börja berätta o sen sluta bara;) puss på dig

2008-10-05 @ 19:15:03
Postat av: jessica j

kom på att jag skulle berätta en trevlig sak för dig. Pelle berätta för mig häromdagen att han har din sjal, el va fan d heter.. den finns här iaf. kram kram

2008-10-06 @ 13:08:54
URL: http://jessicajonsvreten.blogspot.com
Postat av: Evelina

Marlene, jag kan inte berätta hela historien. Så därför avslutade jag så fort :)

Michelle, du vet vad och vem det handlar om nu, så nu behöver du inte vara nyfiken längre!

Jessica, din toker! Hör av mig någon dag då jag har vägarna förbi er och kollar om ni är hemma :)

2008-10-06 @ 16:21:41
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0