Förälskad

God morgon folket!
Har sovit mycket bra inatt, det värsta var bara att klockan ringde imorse. Ligger fortfarande kvar i sängen, men iaf.
Jobba idag, 12:45-20:00. Skulle först ha börjat jobba kl 08 imorse till 16, det är faktiskt mycket skönare att jobba dag! Men det var en dam (personal) som ville vara ledig på kvällen, så jag tog hennes pass.
Hoppas att hon kanske kan göra mig en tjänst... Eller så kanske jag kan ringa någon..
Nu börjar jag faktiskt bli lite fundersam, men det är ju bara 4 dagar, men iaf. Men det är säkert inget, men jag har ju ändå nästan hört något dagligen... Konstigt.
Det känns som att det börjar bli lite för mycket rosabandet saker nu. Visst! Jag har köpt ett rosaband, och en t-shirt som stödjer det. Men det börjar bli lite för mycket saker nu, det är jätte bra att det är så många företag som vill vara med och stödja rosabandet. Men! Våra män då, helt seriöst, prostatacaner är som bröstcancer är för kvinnor. Jag tycker att det skulle finnas en blåabandet gala också. För vi ska ju vara så jämnlika i det samhället vi lever i nu.
Jag har blivit förälskad, i en det jag trodde var en man, men han är ju för sjutton lika gammal som mig! Dra iväg ett mail kanske? Haha... Fast jag är lite seriös.
Nej nu ska jag äta lite frukost sen ta en härlig dusch!
Ha en bra dag!
/E

Kommentarer
Postat av: sofi

Det finns ju blåabandet redan Evelina, för män med prostatacanser!!! :)

2008-10-15 @ 10:26:02
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja jag vet! Men det är ju nästan ingen som vet om det, och det finns absolut ingen gala för dem

2008-10-15 @ 10:51:00
URL: http://evelajnanr1.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0