Än så länge en bra lördag

Har haft en bra dag än så länge, blev väckt vid tio tiden av Nathalie. Åt lite frukost sen gick vi på en promenad hem till min mamma. Kollade på lite saker som mamma ville att jag skulle kolla på. Sen gungades det i lekparken hos mamma. Sen gick vi tillbaka hem till familjen Signell/Eriksson.
Kvällen blir nog lugn som det ser ut just nu, kanske blir något skoj. Men det blir nog en hemmakväll. Själv :)
Ska strax bege mig hemmåt och handla lite frulle och städa lite.
Tack älskade bror och sambo för en mysig fredagskväll och en härlig lördag! Och underbara syskonbarnen, som ibland inte är så underbara, men jag älskar er iaf :)
Bjuder på lite bilder ifrån dagen:


Fler bilder går att finna på min bilddagbok. Hör av er om ni vill ha gästlösenordet!
/E

Det blev i utkastet pga att internet hängde sig(igen!) Är hemma nu och ska duscha sen slappa framför tvn :)

Kommentarer
Postat av: maria

JAG VILL HA GÄSTLÖSEN!!!! :) bli vän med mej; mariafogel

2008-10-19 @ 23:39:14
URL: http://mammamiaa.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0