Efterlysning

Min schal som jag hade på mig i fredags är borta. Jag tror iaf att den är borta, eller Nathalie, ligger den hemma hos er? Den gråa en likadan som du har.. Jag tyckte faktiskt om den...
Idag ska jag till vällingby och handla lite. Om jag hittar något. Men det gör jag säkert.
Jag har så fruktansvärt ont i axlarna idag. Hoppas att det lägger sig mer under dagen.
Kanske ska äta lite frukost snart. Måste för övrigt köpa nytt smör till syster då jag har använt hennes... Klant jag. Men det är ju bara smör :)
Är även fruktansvärt trött idag. Varför kan man aldrig få vakna och känna sig pigg och utvilad? Jag kommer verkligen inte ihåg när jag vaknade och var pigg och kännde mig utvilad. Eller, dem gånger jag har vaknat och vart "pigg" är när jag har vaknat och fortfarande vart onykter, men då tror jag att man inte är så himla pigg.
Vet ni vad btw? Jag har nu pratat med hyresvärden och jag får måla om i min hall, säkert även köket, men! jag måste stå för både jobb och matrial själv. Funtar på att kanske försöka få ner hyran på lgh om jag gör det själv. Men jag tror inte att dem kommer att godkänna det.
Nej om jag kanske skulle ta mig upp ur soffan nu och göra lite frukost.
Ska nu på lördag åka till boda borg med Michelle och Rebeccas familj, jag kommer kanske dö där ute, haha!
Nej vi hörs!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0