Tusen frågor och några men!

Tack Cissi för ditt råd, jag ska nog ta och köpa en dator för dem där pengarna, dem ligger ju bara där och gör ingen nytta!
Jag har tagit bort mina vackra naglar nu. :( För det var några naglar så inte var så vackra längre. Men ack så konstigt det känns nu.
Jag vet inte men jag har säkert på 1½ timma ätit ca 6 st satsumas.! Fy bubblan så gott det är, och det är ju nyttigare än choklad :)
Kollar faktiskt runt på lite datorer nu, men jag är ju helt ärligt kass på detta! Vad är ett bra minne tex? Och sen så är jag ju lite petig också så jag vill ju gärna ha en snygg. Och jag gillar ju faktiskt denna som jag är barnvakt åt just nu. Men... Ja jag vet inte om det finns något men faktiskt. Men jag kanske skulle ta mig till banken för att kolla hur mkt pengar jag har på mina fonder. Detta är ett bra men! Ska jag köpa från internet eller i butik? Det är ju faktiskt skönast att få känna lite på skönheten innan man bestämmer sig, som att köpa en bil nästan ;)
Jag är nog mellan två märken, LG eller HP. För det är väll bra märken?
Åh det är en djungel det här ska jag tala om för er! Mycket tankar som snurrar i mitt huvud. Det här med bredband också, jag har ju köpt mig ett mobilt, men jag ska kolla hur det funkar, för jag kan lämna tillbaka det om jag inte är nöjd, då kommer vi till en annan fråga också, vad ska jag ha för bredband? Det är ju faktiskt väldigt nice att ha mobilt. Men vilket är bäst? Djungel, djungel, djungel!
Nehe om jag kanske ska ta mig en dusch och sedan lägga mig i sängen. Kommer surfa hela natten lång :)

http://www.youtube.com/watch?v=UAYKmdNGfcc
Kan någon förklara för mig hur f a n jag kan lägga upp en video här, så jag slipper länka skiten! Mycket bra låt iaf som jag säkert har lyssnat på 100 gånger idag.

/E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var så lite så! Pengar ska man inte samla på hög, de ska man ha roligt för!



Har ingen erfarenhet av LG men HP är bra, jag har haft två stycken av märket Acer och de har funkat klanderfritt, det brukar vara ganska bra pris på dom också.

Hör av dig om du behöver tips eller hjälp i datordjungeln så ska jag försöka lotsa dig rätt!

Kram

2008-10-15 @ 15:27:35

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0