Alkoholfritt numera

Yes, det får det bli i någon/några månader för min del. Igår rann vattnet över bägaren. Fy sjutton. Evelina Eriksson kunde inte bete sig igår. Jag har blåmärken på hela kroppen, och en väldigt vacker blåtira.
Men, om man bortser från det så var kvällen mycket trevlig.. (iaf av det som jag minns.)
Nathalie följde med ut igår, första gången på tusen år och så slutar kvällen på det sättet fy fan för mig.
Jag vill dock tacka er som stod ut med mig, fast att ni ströp mig, slog mig, och slängde upp mig på axeln för att jag inte kunde gå, samt att jag blev indragen i huset... Förlåt familen, och förlåt Jessica och alla andra som jag var hemsk mot igår. Och tack Jessica för att du gick med mig.!
Skulle vilja skicka blommor till er alla, men ni vill ju inte ha dem.
Ska ta en dusch nu och sen slappa i soffan med, Seblan, Natti och lillebror Oliwer. Tvingade över honom hit :)
Jag spenderade nämligen natten här i oxelösund. Och dagen har spenderats med pizza ätande, Vincent som faktiskt har vart mycket snäll, soffan och Neliahs underbara säng.
Vi hörs!
/E

bilder finns att se i Nathalies blogg, www.finafrun.blogg.se


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0