En massa måsten

Måste måste måste snart ta mig till en butik och köpa mig en nice laptop. Grejen är ju den, den kostar ju pengar. Det är ju därför jag ännu inte äger en. Annars hade denna bloggen varit i fullbruk som den var en gång i tiden..
Måste även färga mitt hår ganska snart och klippa det. Måste tyvärr byta frisör då min tog sitt pick och pack och drog till bollnäs. Den jäkeln, för jag har faktiskt inte varit så nöjd med mitt hår som jag har vart då hon har fixat det.
Måste även ringa min hyresvärd och prata en massa med dem, har några frågor, plus att dem måste fixa lite saker i min lgh.
Sen så måste jag sätta mig ner och skriva ett cv. Suck.
Måste även bestämma vilken dag jag ska fara och fly till sthlm.

Jag har umgåts med min kära familj nu sen i söndags, Seblan, Natti, Neliah (söndag, en liten del av måndagen) och Vincent. Och det är ju bara så underbart.
Lilen kanske ska sova borta snart, bara på prov och då hos mig. För jag är ju tydligen världens bästa faster, och Vincent älskar mig. :)
Jag trivs så bra i deras närhet, det har jag gjort länge, minns ett blogginlägg som jag skrev för tusen år sedan på lunarstorm.

2006/10/10
"idag är jag här igen. känns som mitt andra hem nu. men jag trivs ju så bra här. så varför hålla sig borta från något som gör mig gott? ni gör mig gott. ni förstår nog inte hur mycket jag tycker om er.
Sebastian & Nathalie, ni är underbara. tack bror för att du och jag kan "vara" tillsammans nu utan att bråka. och tack för att du har hittat en sån underbar tjej som Nathalie :)"

Det känns även nu som mitt andra hem här i oxelösund. Och ni är underbara, jag älskar er! Tack!



Om jag kanske ska gå och sova nu, man blir trött när man har barn :)
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är inte så pjåkig du heller:)

Du är fantastisk! Glöm aldrig det.

Puss

2008-09-30 @ 21:41:20
URL: http://finafrun.blogg.se/

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0