Framme

Så, nu är jag här, där jag känner mig som hemma fast ändå så långt borta, där jag tappar bort mig och inte har någon kontroll alls. Jag är i vår underbara huvudstad. Jag är så liten här, men känner mig ändå så stor.
Det första jag gör är att gå bort mig. Men, det vara bara för att jag åkte tåget, hade jag tagit bussen så hade det vart lungt från första stund.
Sitter just nu på salongen och tar det lungt med en varm kopp te. Kollade runt lite förut, köpte en topp på indiska, för den fanns inte i min storlek hemma. Köpte även en sjukt god lunch ifrån kina. Mums. Ska kanske springa över vägen snart och köpa den godaste latten i landet.
Min blåtira vill inte bli vackrare, den blir bara värre. Snart kommer det inte gå att sminka bort denna. Det har iofs aldrig gått att göra det, men det har sett bättre ut.
Imorgon så ska jag få lite behandlingar av systeryster, känns helt underbart faktiskt :)
Sen ska jag nog ta mig en tur och bara shoppa och glo. Hötorget kanske också..?
Nej dags att hjälpa till lite här.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0